A Simple Key For طراحی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ Unveiled

Wiki Article

توضیحاتی مبنی بر استفاده از سایر درگاه های بانکی مثل بانک ملی – صادرات – سپه – تجارت – پارسیان – پاسارگاد و…

ایا با خرید این دوره افزونه المنتور پرو‌ داخلش هست یا باید حداگانه خریداری بشه؟!

زیرا یک سایت فروشگاهی ممکن است به گونه ای باشد که هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و ... شود. برای اینکه این تغییرات در سایت فروشگاهی برای کاربران مشکل ایجاد نکند و برای آن ها تبدیل به دغدغه نشود باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسبی اندیشیده شود.

-وصل کردن حساب کاربری به پنل پیامک وثبت نام به این طریق و// -اتصال به درگاه بانکی و تکمیل یک خرید //و – پشتیبانی فروش از طریق تیکت مثل سایت وبکیما

سرفصل های آموزشی که در دوره طراحی سایت دیجی کالا آموزش داده می شوند:

آموزش فوق العاده حرفه ای رنگ شناسی برای بخش گرافیک سایت

مزایای دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی آکادمی وبکیما

مثلا همین دوره آموزشی طراحی سایت دیجی کالا بعد از ۱۵ روز مشاهده ویدیوها و تمرین همزمان، طراحی شده.

از موارد اصلی در موفقت چشمگیر دیجی کالا می توان به اصل بودن کالا ها ، ضمانت برگشت برای کالاهای معیوب ، قیمت گذاری رقابتی برای بدست گرفتن بازار و موارد دیگر اشاره نمود اما از اصلی ترین دلایل که در طول این سال ها نقش کلیدی در موفقیت داشته است ، دارا بودن یک طراحی سایت بسیار مناسب و کاربرپسند بودن آن می باشد . این وبسایت با تمام گستردگی و انواع محصولات متنوع توانسته است که یک فضای یکپارچه و قابل فهم برای کاربر باشد .

درود بر شما، مباحث اصلی دوره به صورت کامل آموزش داده شده است، و به‌زودی جلسات جدید و آموزش‌های مکمل برای این دوره ضبط و طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در پنل دانشجویان به صورت رایگان قرار خواهد گرفت.

اگر میخواهید یک فروشگاه داشته باشید که هم امکان فروش محصولات به صورت پستی و هم دانلودی را داشته باشد بازهم این اموزش پاسخ گوی نیاز شما است و دیگر نیازی به مشاهده و تهیه اموزش ساخت فروشگاه دانلودی به صورت جداگانه ندارید.

 در این نوع فروشگاه های اینترنتی مردم و اشخاص حقیقی محصولات و فرآورده های خود را به یکدیگر ارائه داده و می‌فروشند.

در واقع مشتریان به فروشگاه هایی پشتیبانی قوی دارند ،بیش تر اعتماد می کنند و بیش تر خرید خود را از این سایت ها انجام می دهند. قابلیت اتصال به اپ دیجی کالا

پیشنهاد می کنیم حتما این قسمت را با دقت مطالعه کنید و ببینید که دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی برای چه افرادی مناسب است و برای چه افرادی مناسب نیست:

Report this wiki page